Rozstaw źrenic (PD) może brzmieć jak coś skomplikowanego, ale to nic innego jak odległość pomiędzy środkami źrenic. Jeśli nie posiadasz tego pomiaru na recepcie to nic straconego!
Wystarczy, że złapiesz za linijkę i staniesz na przeciwko lustra. 1. Stań przed lustrem i przyłóż linijkę tak, aby środek źrenicy w prawym oku znajdował się na "0". 2. Spójrz na wprost i odczytaj w milimetrach odległość od środka źrenicy w prawym oku do środka źrenicy w lewym oku.
I już! Bardzo proste, prawda? Co więcej, nie musisz przejmować się dokładnością. 1 mm różnicy nie przeszkodzi Ci w dobrym widzeniu w nowych okularach.
Jeśli jednak chcesz być jak najbardziej dokładny to istnieje drugi sposób na pomiar. Należy go wykonać w ten sposób:
1. Stań przed lustrem i przyłóż linijkę tak, aby środek Twojego nosa znajdował się na "0". 2. Spójrz na wprost i odczytaj w milimetrach odległość od środka nosa do środka źrenicy. 3. Postępuj analogicznie z drugim okiem.
Równie proste! Tym razem dostaniesz dwa wyniki czyli rozstaw dla oka lewego i oka prawego.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.