Zwroty i reklamacje

 

Jak dokonać zwrotu?

Jak dokonać zwrotu po 14 dniach?

O czym musisz pamiętać:
•  Na zwrot masz 14 dni od dnia otrzymania paczki ,
•  Za każdym razem dołącz do paczki formularze zamówienia oraz zwrotu,
•  Oprawki z soczewkami personalizowanymi nie podlegają zwrotom,
•  Postaraj się nie zniszczyć opakowania produktu, paczki wykorzystujemy wielokrotnie,
•  Do paczki nie musisz dołączać faktury zakupu,
•  Zwrot pieniędzy otrzymasz od 3 do 14 dni roboczych od doręczenia do nas towaru, 
•  Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa odsyłający dowolną firmą kurierką lub pocztą. Nie odbieramy przesyłek z paczkomatu.
• Formularz zwrotu Domowej Przymierzalni do pobrania:
>POBIERZ<

Zapakuj oprawki i odeślij na adres:
AVOCADO
ul. Kolumny 199 
93-612 Łódź 

 



Reklamacje, naprawy


Dbamy o to, by zakupiony przez Ciebie towar był wolny od jakichkolwiek wad. Jeśli jednak w przeciągu dwóch lat od daty zakupu zauważysz wady zakupionych towarów lub okulary ulegną nieszczęśliwemu wypadkowi masz prawo do złożenia reklamacji. 
Przygotuj reklamowane okulary i zapakuj je wraz z formularzem reklamacyjnym. W ciągu 14 dni odpowiemy na Twoje zgłoszenie! 

Formularz Reklamacyjny do pobrania:
>POBIERZ<

Przesyłkę odeślij na adres:
AVOCADO
ul. Kolumny 199 
93-612 Łódź 

 




W razie pytań kontaktuj się z nami pod adresem mailowym sklep@avocado-store.pl lub pod numerem telefonu 575-293-666 w godzinach 10:00-18:00 od poniedziałku do piątku lub poprzez poniższy formularz: 

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium