Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania:


Chcę użyć kodu rabatowego, jak to zrobić? 
Kod rabatowy należy umieścić dopiero na papierowym formularzu zamówienia.

Ile oprawek do przymierzenia mogę zamówić?
Możesz zamówić dowolną ilość oprawek. Minimalna ilość to 5 sztuk. 

Jak dokonać zwrotu Domowej Przymierzalni?
Zwrotu możesz dokonać przesyłką kurierską lub listem poleconym ekonomicznym. Koszt takiej wysyłki zwrotnej pokrywa odsyłający. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem lub z paczkomatu. 

Adres do wysyłki:
AVOCADO
ul. Kolumny 199 
93-612 Łódź 

Czy zostaną mi zwrócone pieniądze, jeśli nie zamówię żadnej oprawki? 
Tak, środki zwrócimy od 3 do 14 dni roboczych od daty otrzymania przez nas przesyłki na konto wskazane w formularzu. 

Czy otrzymam fakturę za zamówienie? 
Tak, fakurę wysyłamy na adres e-mail podany w zamówieniu. Jeśli potrzebujesz fakturę na dane pracodawcy wystarczy, że nas o tym poinformujesz i umieścisz odpowiednie dane w paczce.

Ile mam czasu na zapłatę za zamówienie? 
Na przelew czekamy 3 dni. Jeśli z jakichś powodów płatność online nie powiodła się, możesz opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym. 

Czy mogę zwrócić okulary osobiście?
Domową Przymierzalnię możesz zwrócić osobiście w Showroomach lub odesłać na adres biura.

Czy do przymierzenia mogę zamówić okulary przeciwsłoneczne? 
Nie. Usługa Przymierzalni obejmuje tylko oprawki z soczewkami demo. 

Czy mogę zostawić sobie wybraną parę?
Korzystając z opcji Przymierzalni należy zwrócić wszystkie oprawki w ciągu 14 dni. Jeśli zależy Ci jednak na montażu szkieł we własnym zakresie, skontaktuj się z nami. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium