Najczęściej zadawane pytania
Chcę użyć kodu rabatowego, jak to zrobić?
Kod rabatowy należy umieścić dopiero na papierowym formularzu zamówienia.
Ile oprawek do przymierzenia mogę zamówić?
Możesz zamówić dowolną ilość oprawek. Minimalna ilość to 5 sztuk.
Jak dokonać zwrotu Domowej Przymierzalni?
Zwrotu możesz dokonać przesyłką kurierską lub listem poleconym ekonomicznym. Koszt takiej wysyłki zwrotnej pokrywa odsyłający. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem lub z paczkomatu.
Adres do wysyłki:
AVOCADO
ul. Rzgowska 26
93-153 Łódź
Czy zostaną mi zwrócone pieniądze, jeśli nie zamówię żadnej oprawki?
Tak, środki zwrócimy od 3 do 14 dni roboczych od daty otrzymania przez nas przesyłki na konto wskazane w formularzu.
Czy otrzymam fakturę za zamówienie?
Tak, fakurę wysyłamy na adres e-mail podany w zamówieniu. Jeśli potrzebujesz fakturę na dane pracodawcy wystarczy, że nas o tym poinformujesz i umieścisz odpowiednie dane w paczce.
Ile mam czasu na zapłatę za zamówienie?
Na przelew czekamy 3 dni. Jeśli z jakichś powodów płatność online nie powiodła się, możesz opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym.
Czy mogę zwrócić okulary osobiście?
Domową Przymierzalnię możesz zwrócić osobiście w Showroomach lub odesłać na adres biura.
Czy do przymierzenia mogę zamówić okulary przeciwsłoneczne?
Nie. Usługa Przymierzalni obejmuje tylko oprawki z soczewkami demo.
Czy mogę zostawić sobie wybraną parę?
Korzystając z opcji Przymierzalni należy zwrócić wszystkie oprawki w ciągu 14 dni. Jeśli zależy Ci jednak na montażu szkieł we własnym zakresie, skontaktuj się z nami.